اینجا همه چی هست!!!
این وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : poya&soroush

 برای معرفی کردن برترین وب سایت ها یک دوره زمانی مشخص از نظر محبوبیت و میزان بازدید کننده ممکن است راه های مختلفی وجود داشته باشد ولی…..

 

با پربیننده ترین سایت ها ، آشنا شوید! | funitarin.com

 

برای مشاهده بهترین سایتها به ادامه مطلب بروید

 

برای معرفی برترین وب سایت های یک دوره زمانی مشخص از نظر محبوبیت و میزان بازدید کننده ممکن است راه های مختلفی وجود داشته باشد ولی مطمئناً برترین روش آماری است که سایت الکسا ارائه میدهد ! بر این اساس میتوان بهترین سایت های سال ۲۰۱۱ را معرفی کرد….

به گزارش سایتفانی ترین به نقل از خبرآنلاین :اینترنت، مسابقه نیست. موضوع این نیست که کدام سایت بیشترین بازدید کننده را داشته یا ۱۰سایت پربیننده در پایان هر سال کدامند.
لیست Nielsen منحصرا  روی ایالات متحده متمرکز شده و در اکثر موارد ، نتایج بدست آمده خیلی هم دور از انتظار نیست. اینگه گوگل را در مقام اول یا فیس بوک را در جایگاه دوم می‌بینیم واقعا خیلی تعجب‍آور نیست با وجود اینکه نتایج بدست آمده بر اساس ترافیک آمریکا است اما بیانگر آمار جهانی هم هست. البته نتایج بدست آمده از آمریکا با آنچه در جهان اتفاق می‌افتد کمی متفاوت است به خصوص وقتی چین به آن اضافه می‌شود.
بر اساس انچه Alexa.com منتشر کرده، این ۱۰ سایت در زیر قابل مشاهده است:

۱- گوگل
۲- فیس بوک
۳- یوتیوب
۴- یاهو
۵- Baidu
6- ویکی پدیا
۷- ویندوز لایو
۸- بلاگ اسپات
۹- آمازون
۱۰- توییتر

آمار آنلاین شدن چینی‌ها رشد باور نکردنی استفاده از موتور جست و جوی Baidu را نشان می‌دهد. QQ بهترین پرتال چینی در مقام ۱۱ و Taobao.com سایت چینی که شبیه آمازون است در مقام ۱۲ جای گرفه است.

اما اگر بخواهیم یکی را برنده اعلام کنیم، قطعا گوگل برنده است.

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان download و آدرس psrdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان